DOLAR 7,6035
EURO 8,9622
ALTIN 472,29
BIST 9,7824
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 25°C
Parçalı Bulutlu

Alanyaspor-Fenerbahçe maçının kural hatası sebebiyle tekrarlanması bekleniyor

Alanyaspor-Fenerbahçe maçının kural hatası sebebiyle tekrarlanması bekleniyor
16.09.2019
270
A+
A-

Alanyaspor ile Fenerbahçe arasında oynanan mücadelede ev sahibi ekibin attığı birinci ve ikinci gol tartışmalara neden oldu. Bunun sebebi ise Akdeniz ekibinin gollerinde kurala aykırı durum olduğu iddiası.

Alanyaspor ile Fenerbahçe arasında oynanan mücadelede hakem Halis Özkahya’nın kural hatası yaptığı iddia edildi.

Alanyaspor’un Papiss Cisse ile bulduğu ikinci gol, kural hatası iddialarını gündeme getirdi. Kaleci Altay’ın topu oyuna soktuğu anda Cisse’nin rakip ceza sahası içerisinde olduğu kamera görüntülerinde ekrana yansıdı.

Peki yeni kurala göre ne olması gerekiyor?

Kale vuruşlarında artık oyuncular topun oyuna girmesi için ceza sahası dışına çıkması gerekmiyor. Ancak hücum oyuncularının top oyuna girene kadar ceza sahası dışında olması gerekiyor.

İlk golde de mi kural hatası var?

Alanyaspor’un ilk golünde de kural hatası iddiası bulunuyor. Akdeniz ekibinin taç atışını yanlış yerden kullanmasına rağmen hakem Halis Özkahya’nın taçı yeniden Alanya lehine kullandırması futbol kurallarına uymuyor. Kurala göre taçın el değiştirmesi gerekiyor.

Eski Hakem Deniz Çoban: “Alanyaspor’un ilk golünden önce spiker ‘Hakem yanlış yerden taç atan Alanyaspor oyuncusunu uyardı, yerinden atılmasını istiyor’ diyor. Böyle bir durum gerçekleştiyse çok büyük bir hata var. ‘Yanlış yerden kullanımdan dolayı taç tekrarlanırsa’ aynı takım kullanamaz.”

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.